Адміністрація та педагогічний колектив
Керівник Гострик Оксана Олександрівна:
- планує та організовує роботу інклюзивно-ресурсного центру;
- складає річний план роботи інклюзивно-ресурсного центру;
- видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання;
- затверджує посадові інструкції фахівців інклюзивно-ресурсного центру;
- призначає на посаду працівників інклюзивно-ресурсного центру, звільняє їх із займаної посади відповідно до законодавства;
- заохочує працівників інклюзивно-ресурсного центру і накладає на них дисциплінарні стягнення;
- створює належні умови для продуктивної праці фахівців інклюзивно-ресурсного центру;
- створює належні умови фахівцям для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами ;
- розпоряджається за погодженням із засновником в установленому порядку майном інклюзивно-ресурсного центру та його коштами, формує кошторис, укладає цивільно-правові угоди, забезпечує ефективність використання фінансових та матеріальних ресурсів;
- забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності інклюзивно-ресурсного центру;
- представляє інклюзивно-ресурсний центр у відносинах з державними органами, органам місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
- подає засновнику річний звіт про діяльність інклюзивно-ресурсного центру;
- видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання;
- діє від імені інклюзивної-ресурсного центру без довіреності;
- залучає юридичних та фізичних осіб до виконання завдань інклюзивно-ресурсного центру шляхом укладення з ними цивільно-трудових договорів відповідно до своєї компетенції;
Гайворонська Вікторія Вікторівна – фахівець (консультант) практичний психолог:
- проводить первинну бесіду з батьками або іншими законними представниками особи;
- веде журнал обліку заяв щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи;
- здійснює комплексну психолого-педагогічну оцінку ( у тому числі повторну) когнітивної та емоційно-вольової сфери особи: визначає наявність чи відсутність у особи особливих освітніх потреб та у разі їх наявності зазначає категорію (категорії) (тип (типи) її особливих освітніх потреб (труднощів), ступені їх прояву, визначає напрями, рівні та обсяг підтримки особи з особливими освітніми потребами в освітньому процесі, у тому числі обсяг психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, які надаються особам з особливими освітніми потребами в закладах освіти (для особи з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації);
- проводить психодіагностичні методики європейського стандарту;
- оформлює норативні звіти за висновками проведення методик європейського стандарту;
-в разі потреби веде спостереження за особою, якій проводиться комплексна оцінка в закладі освіти або у середовищі, яке для цієї особи є звичним і комфортним;
- бере участь у засіданнях фахівців КУ «Новобузький інклюзивно-ресурсний центр» НМР щодо узагальненнях результатів комплексної оцінки ( у тому числі повторної): приймається колегіальне рішення про рівні підтримки, напрями, обсяг психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, які надаються особам з особливими освітніми потребами в закладах освіти та в Новобузькому ІРЦ;
- ознайомлює батьків (одного з батьків) або законних представників особи з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг у закладах освіти (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти);
- результати комплексної оцінки оформляє (в електронному (АС «ІРЦ) та друкованому вигляді) і зберігає в Новобузькому ІРЦ та надає батькам (одному з батьків) або законним представникам особи з особливими освітніми потребами, за заявою яких (якого) її проведено, у двох примірниках, один з яких подається батьками (законними представниками) особи до закладу освіти;
- бере участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу та надає рекомендації щодо складання, виконання, коригування індивідуальної програми розвитку в частині надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей особи, створення належних умов для навчання залежно від порушення розвитку осіб з особливими освітніми потребами (доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця, використання технічних засобів тощо);
- надає консультації та взаємодіє з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої освіти Новобузької, Софіївської, Вільнозапорізької територіальних громад з питань організації інклюзивного навчання;
- надає методичну допомогу педагогічним працівникам закладів дошкільної і загальної середньої освіти, батькам (одному з батьків) або законним представникам осіб з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг таким особам;
- взаємодіє з педагогічними працівниками закладів дошкільної та загальної середньої освіти щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку ІРЦ, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
- надає консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам осіб з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти, інших закладів освіти для здобуття загальної середньої освіти та процедури зарахування до цих закладів, наявних освітніх, соціальних ресурсів для надання послуг таким особам;
- надає консультативно-просвітницькі послуги батькам (одному з батьків) або законним представникам особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
- надає у межах своєї фахової компетенції корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні послуги особам з особливими освітніми потребами відповідно до завдань Новобузького ІРЦ;
- бере участь в проведенні інформаційно-просвітницьких заходів для педагогічних працівників з питань надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами та організації інклюзивного навчання шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, майстер-класів, тренінгів тощо;
- взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами;
- планує свою роботу (річний план, щотижневий графік роботи) та готує звіт про надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами;
- веде ділову документацію відповідно до нормативних вимог;
- постійно підвищує свій фаховий рівень, проходить атестацію педагогічних працівників.